למענך מציגה: הדס דיקשטיין מעלי



זכות הדיבור:
קוראים לי הדס דיקשטיין, סטייליסטית, מלבישה ובעלת המותג "בגדים בחצר"-בגדים ואביזרים מעוצבים בייבוא אישי מפריז.
העסק המשפחתי הוקם לפני כמעט שלושים שנה ע״י אמא שלי (שמנהלת כיום את הבוטיק שלנו ברעננה), אני הצטרפתי לפני שבע שנים, מיתגתי אותו וביחד שידרגנו והפכנו אותו למיוחד במינו. 
מאז ומעולם היה לי חיבור חזק לתחום תמיד אהבתי להיתלבש ולהלביש..וגם אהבתי אנשים…
להיות מלבישה זה גם להיות חצי פסיכולוגית.. השיחות המדהימות והאינטראקציה עם הנשים שמגיעות אלי נותנת כח. אני מאוד אוהבת את הדינמיקה שישי לי עם הלקוחות שלי. יש משהו במקום האינטימי הזה שלהן מול הראי שגורם להן לפתוח את אשר על ליבן . הסיפוק הגדול ביותר שלי בעבודה זה לראות את הלקוחות יוצאות מהבוטיק מאושרות ומשודרגות. מבחינתי זה שיא הקדושה אישה שיוצאת ממני יפה יותר משנכנסה ומגיעה אל בעלה כך. אם הצלחתי לעזור בשלום בית אשריי וטוב לי.
האג'נדה המרכזית שלי היא לראות אתכן נשים יקרות שמחות יותר במראה שלכן ושלמות עם הגוף שהקבה נתן לכן. ואני שם כדי לעזור לכן להוציא את המירב ממה שקיבלתן..

פינת התכל׳ס:
בוטיק ״בגדים בחצר״, רח׳ ספיר 2, עלי. 0525419696. דף הפייסבוק ׳בגדים בחצר׳(מוזמנות לעשות לייק…)
בגדים ואביזרים מותאמים למגזר הדתי בשיק פריזאי, בטוב טעם ובייחודיות רבה. מגוון רחב של סחורה מסגנונות שונים. פתוח כל יום בתאום מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה