למענך מציגה: רינה לוי מכפר אדומים



זכות הדיבור:
קוראים לי רינה ואני מכפר אדומים. אל עולם התכשיטים והיצירה הגעתי לאחר הפרישה משורות המשטרה, שם שרתתי כראש תחום פרופיל סמים במחלקה לזיהוי פלילי.
בחשיבה לאחור נראה שיש לי נטיה לעסוק בפרטים הקטנים. תפקידי במשטרה חיברתי בין אירוע לאירוע במטרה לפענח את שרשרת העברת הסם ובעיסוק בתכשיטים אני מחברת חרוז לחרוז במטרה ליצור את השרשרת שדמיינתי.
לעיצוב וייצור התכשיטים הגעתי בגלל אהבה לשני דברים: צבע ויצירה. הצבעוניות של החרוזים ומגוון הצורות והחומרים פתחו בפני עולם אין סופי של רעיונות וגירויים.
כעיוורת צבעים כל תכשיט וכל התאמת צבע הם אתגר עבורי. למעשה אני מהמרת בבחירת הצבעים והתוצאה שמתקבלת (לרואי הצבעים) מאתגרת את שילובי הצבעים הקלאסיים. כל תכשיט הוא יחודי ולרוב אינו ניתן לחזרה.

פינת התכל׳ס:
את התכשיטים שלי ניתן לראות בסטודיו שבביתי ובדף הפייסבוק שלי "תכשיטים שמוסיפים צבע - jewelrina"
מקיימת גם סדנאות חריזה חד פעמיות לקבוצות. מתאים לימי כיף לעובדים, גיבוש צוות וחגיגת אירועים במעגל החיים. הסדנאות מתקיימות בביתי או בכל מקום שנקבע מראש (עלות הסדנא בהתאם לגודל הקבוצה). רינה לוי 054-4903300
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה