למענך מציגה: לינוי דהן מענתות



זכות הדיבור:
קוראים לי לינוי דהן אני בת 27 גרה בישוב עלמון-ענתות. התחלתי לעצב עוגות לפני כשנתיים וחצי. תמיד אהבתי את תחום האפיה. ביתי הגדולה מאוד אהבה ללכת לגימבורי לבריכת כדורים. ביום ההולדת שנתיים שלה שאלתי אותה איזה עוגה היא רוצה, ענתה ללא היסוס בריכת כדורים. נכנסתי לאתרים באינטרנט, ראיתי הדרכות ביוטיוב, קניתי בצקים ודברים נלווים ולקחתי את העוגה לאגם שלי כפרוייקט.התוצאה מאוד הרשימה אותי וכך התחלתי להתאהב בבצק הסוכר, הכנתי עוגה לכל מי שחגג יום הולדת ולאט לאט צברתי ניסיון, לקחתי סדנאות פרטיות וכמובן שהלכתי לקורס מקצועי לקבלת תעודה, ומאז ועד היום אני מאוהבת בבייבי שלי שנקרא ׳לינוי- מותק של עוגה׳.יש המון קשיים - העסק בחיתולים ולא הרבה מכירים אותי, צריך לרצות לקוח, יש הוצאות כבדות, לפעמים יש חודשים חסרי עבודה. אז בינתיים אני משלבת את העסק עם עבודה נוספת.

פינת התכל׳ס:
אפשר לראות עוד דוגמאות בעמוד הפייסבוק ׳לינוי- מותק של עוגה׳ (אשמח אם תעשו לי לייק!). שלל עוגות טעימות ויפיפיות לכל אירוע. בית שומר כשרות. ניתן להזמין דפי סוכר מודפסים לבחירה אישית. איסוף מענתות/ פסגת זאב, אפשרות למשלוחים (מחיר בהתאם למרחק). 052-8855744

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה