למענך מציגה ומחלקת מתנות: אסנת הררי מאדם


שמי אסנת הררי, גרה בישוב אדם. מאז שאני זוכרת את עצמי הייתה לי משיכה לציור, לצבעים, ליופי ואסתטיקה. בסוף כיתה ט' היה לי ברור שאלך למגמה שקשורה לאהבה שלי..ציור.. גרפיקה.. אומנות... אך המשפחה דרבנה אותי ללכת על הריאלי. סיימתי את לימודי כהנדסאית אל"ק מצטיינת, עבדתי בתחום הרבה זמן... ואיפה שהוא תמיד בלב נשאר ניצוץ לאהבה שלי..המשכתי להתעסק בתחביב שלי בבית, בקרב המשפחה והסביבה הקרובה...
אחרי הפצרות רבות ותמיכה ענקית ממשפחתי, החלטתי לעזוב הכול והלכתי לממש את החלום שלי. היום התחביב והאהבה שלי הפכו להיות העיסוק שלי, אני אמנית איפור, מעצבת תסרוקות וקוסמטיקאית. מאפרת לאירועים ולכלות, הפקות לפירסום, הפקות אופנה, מעצבת תסרוקות לכלות, נשים וילדות וכמובן מאפרת ילדים בכיף.

אני מעבירה סדנאות מגוונות ובהתאמה אישית: הפעלות בגנים וקייטנות/ מתנס”ים, סדנאות לפורים, סדנאות לילדים, ימי הולדת בת/ בר מצווה, סדנאות לנשים, סדנאות לעיצוב תסרוקות
וגם…מכיוון אחר של הנאה - סדנאות של קובה!! (את כל התהליך מההתחלה ועד אכילת קובה במרק…)

שמחתי להרים את הכפפה של ׳למענך׳ ולהציע לכן שתי מתנות:
1. סדנא חינם ליישוב שיעשה הכי הרבה לייקים (לעמוד שלי ׳קסם היופי אסנת הררי אמנית איפור וקוסמטיקאית׳, לעמוד של ׳למענך - למען נשים בבנימין׳ ולפוסט הזה)
2. איפור אישי חינם לאחת מכן שתיבחר בהגרלה

* יש לכתוב בתגובות שם +יישוב
*התגובות צריכות להיות על הפוסט המקורי (כשלוחצים על התמונה עצמה)
* המבצע יסתיים ב-ה׳ כסלו, 27.11.14

צאו לדרך!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה