למענך מציגה: מירי שמעונוביץ מאלון



זכות הדיבור:
קוראים לי מירי שמעונוביץ ואני גרה ביישוב אלון. תמיד אהבתי לצלם. עוד בבית ספר הייתי מצלמת את כל החברות, בנות דודות שרוקדות, מאוד סקרנה אותי היכולת של לתפוס משהו בתנועה והאפשרות להקפיא את הרגע הזה לתמיד. גם הצד הטכני ריתק אותי, איך קורה הקסם הזה שמה שאני רואה מולי הופך לתמונה.
תמיד היה לי חשוב לתעד רגעים מיוחדים. אני אוהבת את זה שיוצא לי ללוות משפחות שלמות דרך כל האירועים המיוחדים והשמחים בחייהם, יש ילדים באלון שצילמתי אותם במסיבת סידור בכיתה א׳, את הבר מצווה ועכשיו מצלמת להם את החתונה, כך שההיכרות עם הלקוחות היא כמו להיות חלק מהמשפחה…
העבודה מגוונת: כל יום שונה, כל יום עושים משהו אחר ופוגשים אנשים אחרים, יכולה באותו יום לצלם ברית מילה, ואחרי זה חבר כנסת בשביל העיתון ואז תיירים בביקור בארץ, בקיצור לא משעמם..
אני יודעת שיש נשים וילדות שקשה להם לעמוד מול המצלמה ומרגישה שזה התפקיד שלי לתת להן הרגשה טובה כדי שהתמונות יצאו כמה שיותר טבעיות ויפות והמזכרת תהיה מושלמת.
מנסיוני, לאישה הרבה יותר קל להצטלם כאשר אישה מצלמת אותה. כדי להשיג תמונה טובה צריכה להתפתח אנטימיות ואמון בין הצלמת למצולמת, ואני מאמינה שזאת אוירה שאני יודעת ונהנית לייצר.

פינת התכל׳ס:
צילומי משפחה ואירועים (הריון, לידה, בר\בת מצווה, חתונות) צילומי אופנה, סטודיו, תדמית, יחסי ציבור, כולל צוות של צלמי וידאו וצלמי סטילס בהתאם לצורך, אלבומים דגיטליים.
האתר שלי לאלבומים דיגיטלים www.mirishi.co.il, דף הפייסבוק שלי ׳Miri Shimonovich - Photographer ~ מירי שמעונוביץ - צלמת׳, טלפון: 052-8510370

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה