למענך מציגה: רחל שפיץ מנריה



זכות הדיבור:
שמי רחל שפיץ ואני גרה בנריה שבמערב בנימין.
אני באה מבית שהתזונה הטבעית היא חלק ממנו, ככה שהיה לי ברור שאמשיך לכיוון הזה. לימודי הנטורופתיה ברידמן נתנו לי את היכולת לתרגם את הידע הבסיסי שלי בתחום לכלי משמעותי לריפוי. 
ההריון הראשון שלי היה הריון קשה והלידה היתה ארוכה מאוד. וחשבתי שאולי אפשר אחרת. זה גרם לי לחפש איך אפשר לעבור את זה אחרת. בעקבות השינויים שעברתי הלידות הבאות שלי היו טובות יותר ויצאתי מהם בתחושה טובה יותר. החלטתי להתמחות בנושאי הריון ולידה ולמדתי שנה נוספת ב"מרכז הישראלי לחינוך ללידה" בירושלים, לימודי דולה ומדריכת הכנה ללידה.
מאז אני פוגשת נשים נפלאות בשלבים שונים של חייהן וצועדת ביחד איתן בדרך אל השינוי. כששואלים אותי מה הגישה של הקורס שלי? או האם אני בעד אפידורל או נגד? אני עונה שהגישה היא שאת תצאי מרוצה, ושתוכלי ללדת בדרך המיוחדת שמתאימה לך.
בכל פעם מחדש מדהים אותי לראות כמה כוחות נפש קיימים בכל אישה שאני פוגשת, ועד כמה מרתק יכול להיות להכיר מישהי חדשה וללוות אותה בתהליכים המשמעותיים בחיים שלה.

פינת התכל׳ס:
ליווי ותמיכה בהריון ובלידה.
קורסי הכנה ללידה בבית היולדת,
קורסי הכנה ללידה לנשים בלבד, וקורסים לזוגות.
מפגשי רענון ללידות חוזרות.
מפגשי עיבוד חווית הלידה.
טיפולי נטורופתיה- יעוץ תזונתי, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה, פרחי באך, עיסוי הריון, עיסוי תינוקות.
מוצרים טבעיים להריון , ללידה ולהנקה.
תמיכה בטיפולי פוריות בגישה טבעית

עוד פרטים ניתן לראות באתר שלי: www.tvlach.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה