למענך מציגה: רבקה יברוב מבית חורון



זכות הדיבור:
אני רבקה יברוב, נשואה ואם ל-2 מהישוב בית חורון.
לעצב מותגים חדשים זו האהבה שלי. עסק או מוצר חדש מקבל זהות, יחודיות והופך למותג שפורח ומצליח. ממש מחלום של עסק - הוא הופך למציאות. יש סיפוק גדול בלתת לכל עסק את מה שמתאים רק לו ולהפוך אותו לייחודי, במיוחד כששומעים פידבקים מלקוח מאושר - שרואה איך העסק שלו מתרומם ומצליח.

אחרי שעבדתי במשרדי הפרסום הגדולים בתל-אביב, עם לקוחות כמו - שטראוס, ניופאן, אופטיקנה, מרצדס ועוד, הגעתי לישוב ופתחתי בו את הסטודיו, בו עובדות גם מוריה מדולב ונעמה ממודיעין. כל אחת מביאה את המומחיות שלה - ויחד עושים עבודה מקיפה.
לעבוד ביישוב - כיף גדול. המקום בו אנחנו מרגישים 'בבית' מוציא מאיתנו את הטוב ביותר. הלקוחות שלנו מגיעים לסטודיו מכל הארץ וחווים את המקום.

בסטודיו אנחנו פוגשים עסקים חדשים בהקמתם - וגם עסקים גדולים ומבוססים הרוצים להתחדש וליצור לעצמם תדמית עסקית טובה, יציבה ומושכת. מבינים יחד מה הייחוד של העסק, מהו המסר שרוצים להעביר - ואת הדברים האלה מזקקים לכדי תדמית גרפית אחידה ושיווקית, יוצרים אותה ואת המוצרים הגרפיים ומלווים את העסק תוך כדי הפקתם.

מיתוג יוצר תפיסה אצל הלקוח לגבי העסק - לכן הוא כל כך חיוני. ומה זה מיתוג? אפיון העסק ויצירת מסר חזותי אחיד מותג טוב מוצג באופן אחיד ומזוהה - אומר הכל. הוא נצרב בזיכרון הלקוח, ונותן לקהל הלקוחות תחושה של אמון וביטחון בעסק, תחושה שהוא מכיר אותו.

פינת התכל'ס:
עיצוב סמליל (לוגו) ושפה גרפית, ניירת וכרטיסי ביקור, עמודי פייסבוק, אריזות, שילוט, אתרי אינטרנט, תפריטי מסעדות, ספרים, פליירים, רולאפים, חוברות וחומרים שיווקיים וכל עבודות העיצוב הגרפי.
אתר:http://www.rivkayabrov.com/
פייסבוק:  https://www.facebook.com/r.yabrov
נייד: 052-5395029

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה