קייטנה עסקית בגבעת הראל - איזה כיף היה!

אז.... לא היה לנו שוקו ולחמניה, אבל היה פינוקיישן כיפי לילדות גדולות הבוקר בקייטנה העסקית בגבעת הראל.
קודם כל מילה על האירוח - מקום מקסים, יש להם גמ״ח כלי אירוח שלגמרי עושה וואו, והתגייסות בכזאת נעימות וטוב של שרית רכזת הקהילה ושל שבותיה, איזה שותפות כיפיות! תודה!!

פתחנו את הבוקר בתנועה עם שקמה גנזל, חוינו גם את התנועה בגוף וגם את החיבור של זה לסיטואציות יומיומיות, לנשום לעומק, לשחרר את הגוף, לפני פגישה עם לקוחה לזוז, לחייך - עושה הבדל באנרגיה. לעידוד היצירתיות קבעת פגישה עם חברה עסקית - עשו זאת בהליכה, ועוד ועוד.

המשיכה יעל שושני, עם טיפים לשמחה, הפניית המבט לטוב, ותרגול הכרת תודה, משחק ״איזה כיף!״, משחק ״החייזרית״, שאלת שאלות במצבי סטרט.

המשיכה סביטקה ריביליס, עם הבנה על התפיסה של המוח שלנו את העולם בתבניות, ההשפעה של צבע על התת מודע, כשיש גם משמעויות אוניברסליות וגם תלויות תרבות, וכמו שאנחנו בוחרות בגדים לפי מצברוח, גם הפריטים סביבנו משפיעים עלינו, וכדאי לפחות במקום אחד בבית להשתולל עם משהו שבא לנו. סביטקה ממליצה על השירותים בחדר השינה - המקום הראשון והאחרון שרואים ביום.

אני סיפרתי על הטכניקה של OMM, עצירה של דקה ותשומת לב לנשימה, אחרי התכווננות על 5 שלבים שמובילים אותנו להביא ״אני״ יותר טוב לרגע הזה.

עשינו סבב מהיר של הצגה עצמית לפני הנטוורקינג, ואז יעל רשף סיפרה את סיפור הקריירה שלה, איך מכאב וקושי, הגיע בסופו של דבר להבנה מה היא רוצה לעשות. היא נתנה לנו תרגיל שנראה טריוויאלי בהתחלה, אבל בסוף היה עם אחלה טוויסט בעלילה....

בין לבין התפנקנו על נשנושים משמחים, והיו הרבה שיחות בין הנשים שהגיעו, חלק בשיחות אחת על אחת, וחלק סביב השולחנות - צביעה של הדפים שסימון רון עיצבה במיוחד לאירוע, וקלפי אימון של אסתר בן מוחה.

האוירה היתה נינוחה ורגועה, ומאוד ביתית ושלנו. בסוף, כשעברתי לתפקיד שוטפת הכלים, שמעתי ברקע נשים נפרדות ב״אז אני אכתוב לך״, ״אז מה הטלפון שלך״, איזה כיף זה הקשרים שמתחילים להיווצר! ממש משמח.

תודה לכל המציגות, ותודה שוב לגבעת הראל על האירוח!
חופש נעים!









המפגש הבא במערב בנימין אחרי החגים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה