פעילות למענך - עדכונים

הי! אני מלהטטת בין שלל משימות ולמרות שיש לי המון רעיונות מה לעשות עם קבוצת הפייסבוק, הדגש כרגע הוא על הפעילות בעולם האמיתי, אז הגיע הזמן לעדכן אתכן קצת במה שקורה, ועל מה אני עובדת, כי בסופו של דבר הכל זה למענךן..

1. קבוצות:
מאז פברואר (אז קיבלתי את הגדלת השעות מעבר לפייסבוק בלבד), עשינו מפגש בשילה, נעלה, עפרה, ומכמש. 2 קבוצות נולדו: המטבחון העסקי בניהול Merav Harel במערב בנימין שמפציצות כבר עם 4 מפגשים מאז ההנעה לפני פסח, וקבוצת מכמש-רימונים-כוכב השחר בניהול Simone Ron שתתחיל פעילות בתחילת השנה. זאת נוסף לקבוצת בגוש אדומים שסוגרת שנה שניה של פעילות, ולקבוצות של רבקה הירש שפעילות כבר שלוש שנים והיו ההשראה לפורמט הזה.
כרגע לתקופת הקיץ והחגים אני לא מניעה מפגשי ״למענך בשטח״, ואחזור לזה אחרי החגים, לעוד שלושה מפגשים בשלושה יישובים עד סוף 2017, ואז נעשה חשיבה איך נכון להתקדם בגזרה הזו. (רוצות אצלכן? תרימו יד).
הרעיון הוא להדליק אתכן לייצר קהילה עסקית מקומית בפורמט ידידותי ועצמאי לפי הדרך שלכן, כשאני ברקע, ועם קשר בין ראשי הקבוצות. כל מי שצריכה איזה עידוד לזה מוזמנת לראות סיכומי פגישות

2. ראיונות עם בעלי תפקידים
ניתן לראות ראיונות קודמים בבלוג שפתחתי ומרכז את כל המידע המהותי, יש שם הסברים מי עושה מה, איזה עסקים רלוונטים ואיך ליצור קשר. עוזר להבין את המערכת יותר טוב. http://lemaanech.blogspot.co.il
גם את פינות למענך מציגה אני מעלה לשם.

3. את חודשי הקיץ אני הולכת להקדיש לעיבוי מאגר העסקים של למענך לקראת השתלמות שתהיה מיד אחרי החגים, ואנחנו רוצים שתהיה כמה שיותר טובה. בתוכנית - עבור פה על הפייסבוק ולהוסיף עסקים לרשימה, אתן יכולות לעזור לי על ידי כך שתירשמו, ותפיצו את הקישור להרשמה לכל מי שאתן מכירות שיש לה עסק בבנימין (או תושבת בנימין עם עסק מחוץ לבנימין). קישור להרשמה.

4. פורום העסקים:
אני מורידה כרגע הילוך עם הפעילות בפורום, פשוט אין לי מספיק שעות, וצריך להתפקס. אבל כן נכנסו לשם נציגות רציניות שיקדמו את העסקים הקטנים והנשים, וצפויים כנסים שווים בהמשך השנה. יש המון מחשבות איך לקדם, ומתחילה תנועה יפה ברשויות.

5. השתלמות הרכזות.
הרעיון הוא לחזק אצל רכזות הקהילה את התפיסה של שימוש בכוחות מקומיים, וההשתלמות נועדה להיות מפגן של העושר הקיים בשטח, גם חוויתי, גם מידע, וגם נערוך איתן דיון וננסה לגבש פתרונות לאיך משפרים את ממשק עסקים-רכזות קהילה, איך פונים וכו׳. כדי להוציא השתלמות מוצלחת שבאמת תמלא את תפקידה, זה יהיה הפוקוס של העיסוק שלי בחודשיים הקרובים, צפו עדכונים, שאלות והתייעצויות בקבוצת הפייסבוק, אשמח למעורבות שלכן.

קיץ חם!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה