למענך מציגה: שרה בן חמו מכוכב השחר



זכות הדיבור:
אני שרה, נשואה 14 שנה לדרום אמריקאי כמוני, הלומד נטורופטיה בשנת השלישית. אם לשלושה ילדים וגרה בכוכב השחר. בעבר הייתי רקדנית בלט קלאסי, ובעקבות פציעות שונות במחול התנסתי במגוון טיפולים הן קלאסיים והן אלטרנטיבים. בהתנסות בטיפולים השונים ראיתי לאט לאט איך יש סוג טיפולים שמדבר אלי יותר ומכולם העדפתי את העיסוי התאילנדי מכיוון שהוא משלב הרבה מאיזון גוף ונפש כמו שיש בשיאצו וגם ביוגה פסיבית, דבר שאני מחפשת בעצמי באופן תמידי.
בעקבות הניסיון הטוב על עצמי, התפתח אצלי הרצון בלתת ולעזור לאחרים להתמודד ולהתרפא מכאבים. למדתי הילינג בחו"ל ועיסוי תאילנדי בתאילנד עצמה.
השיטה הטיפול אינם סותרים את דרכי כאישה יהודיה ודתיה, מכיוון שבסופו של דבר העבודה האמיתית באה מהקב"ה.
כיום אני משלבת בין התחומים - רוקדת מחול מודרני ומלמדת מחול במסגרת חוגים, מטפלת בהילינג ועיסוי תאילנדי, וגם עובדת בגן ילדים כסייעת.


פינת התכל׳ס: עיסוי תאילנדי הוא אחד השיטות עיסוי הותיקות המגיעות מהמזרח הרחוק, המשלב לחיצות בקווי אנרגיה או " מרידיאנים" ומתיחות מיוגה פסיבי. העיסוי עוזר לחזק את הגוף על מנת לרפא את עצמו וכמובן להרפות ממתחים וכאבים קלאסיים (צוואר, גב, רגליים). הוא מתבצע בלבוש מלא ונוח.
הילינג היא שיטה בניקוי אנרגיות חלשות העוזרת בפן הרגשי וגם לרפא מחלות קלות, כגון: סינוס, כאב ראש, בטן, וחיזוק מערכת חיסון בגוף.
שרה בן חמו 054-2137205

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה