כש Merav Harel לוקחת על עצמה משהו, זה עם כל הלב... מהרגע שהחלטנו על הפגישה, היא ישבה על טלפונים, הפעילה אנשים ויצאה מגידרה כדי שזה יצא הכי טוב שאפשר. ויצא! אז נפגשנו, קבוצה מרשימה של נשים מנעלה, נילי, דולב וטלמון, וגם נציגות מבית אריה. הביאו המוןןןן כיבוד, וישבנו בשמש בחצר לשיחה בה מירב הציגה את הרעיון של קבוצה-קהילה עסקית נשית מקומית על יתרונותיה והפוטנציאל שלה (תמיכה, שת״פ, פרויקטים משותפים), ואני הצגתי את פרויקט למענך, ואת השאיפה להרים קבוצות מקומיות כאלה במרחב כשלמענך משמש מטריה מעל, קשר עם המתנ״ס/מועצה, והרמת פרויקטים.
עשינו סבב היכרות (מוזמנות לעשות סבב וירטואלי פה בתגובות - שם, יישוב, עסק, וקישור לאתר או לדף עסקי, ולפרגן בלייקים!).
נושא מאוד משמעותי שעלה מרבות מהמשתתפות הוא תסכול מול הרשויות - גם מול רכזות הקהילה וגם מול המועצה, לא ברור איך אפשר לפרסם להם דברים שרלוונטים, אין מאגר מידע מסודר, תחושה שבעלי התפקידים מביאים אנשים שהם מכירים ולא באים בצורה פתוחה לכלל האפשרויות שיש.
יש ציפיה שבעלי העסקים יתנדבו, אבל אין מודעות של להעדיף כוחות מקומיים כספקים בכל התחומים.
יש המון מוסדות בבנימין - מועצה, בתי ספר, מתנ״ס, מעונות - למה לא מובן מאליו לעבוד קודם כל עם העסקים מבנימין לפני שרצים לחפש בחוץ? עניין גם של נגישות המידע לבעלי התפקידים, וגם של נתינת תמריצים עד שיתרגלו.
עוד תחושות שעלו נגעו בנושאים של מזרח בנימין / מערב בנימין, שמרגישים שפחות מחובר. ונושאים של דתיים / חילונים, כשיש תחושה שהרשויות באוריינטציה יותר דתית והקול החילוני לא כ״כ נשמע (למשל בעיתון בנימין וכד׳).
מירב כבר הקימה קבוצת ווצאפ ״המטבחון העסקי״, ותאריך לפגישה הבאה כבר בדרך. זה מרגש ומשמח ממש, לפגוש את האנשים שמאחורי הפייסבוק, לראות התחלה של משהו חדש שיכול להיות משמעותי ומועיל. אנחנו למען עצמנו, נפלא.
לעצמי רשמתי ביתר שאת ללמוד את בעלי התפקידים במועצה/מתנ״ס, גם לבדוק מה דרכי התקשורת היעילות מולם, וגם להחדיר את הקונספט של שימוש בבעלי עסקים מקומיים במוסדות. ככל הנראה יש לייצר סיסטם של מידע בצורה יעילה ולהטמיע אותו, ובמקביל לייצר מדיניות תמריצים כדי לחנך את בעלי התפקידים השונים להעדיף ספקים מקומיים. את כל המסקנות שלי והמידע שאשיג אשתף כאן בקבוצה, מוזמנות לעקוב!
עשינו סבב היכרות (מוזמנות לעשות סבב וירטואלי פה בתגובות - שם, יישוב, עסק, וקישור לאתר או לדף עסקי, ולפרגן בלייקים!).
נושא מאוד משמעותי שעלה מרבות מהמשתתפות הוא תסכול מול הרשויות - גם מול רכזות הקהילה וגם מול המועצה, לא ברור איך אפשר לפרסם להם דברים שרלוונטים, אין מאגר מידע מסודר, תחושה שבעלי התפקידים מביאים אנשים שהם מכירים ולא באים בצורה פתוחה לכלל האפשרויות שיש.
יש ציפיה שבעלי העסקים יתנדבו, אבל אין מודעות של להעדיף כוחות מקומיים כספקים בכל התחומים.
יש המון מוסדות בבנימין - מועצה, בתי ספר, מתנ״ס, מעונות - למה לא מובן מאליו לעבוד קודם כל עם העסקים מבנימין לפני שרצים לחפש בחוץ? עניין גם של נגישות המידע לבעלי התפקידים, וגם של נתינת תמריצים עד שיתרגלו.
עוד תחושות שעלו נגעו בנושאים של מזרח בנימין / מערב בנימין, שמרגישים שפחות מחובר. ונושאים של דתיים / חילונים, כשיש תחושה שהרשויות באוריינטציה יותר דתית והקול החילוני לא כ״כ נשמע (למשל בעיתון בנימין וכד׳).
מירב כבר הקימה קבוצת ווצאפ ״המטבחון העסקי״, ותאריך לפגישה הבאה כבר בדרך. זה מרגש ומשמח ממש, לפגוש את האנשים שמאחורי הפייסבוק, לראות התחלה של משהו חדש שיכול להיות משמעותי ומועיל. אנחנו למען עצמנו, נפלא.
לעצמי רשמתי ביתר שאת ללמוד את בעלי התפקידים במועצה/מתנ״ס, גם לבדוק מה דרכי התקשורת היעילות מולם, וגם להחדיר את הקונספט של שימוש בבעלי עסקים מקומיים במוסדות. ככל הנראה יש לייצר סיסטם של מידע בצורה יעילה ולהטמיע אותו, ובמקביל לייצר מדיניות תמריצים כדי לחנך את בעלי התפקידים השונים להעדיף ספקים מקומיים. את כל המסקנות שלי והמידע שאשיג אשתף כאן בקבוצה, מוזמנות לעקוב!






אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה